Hej,
Jag har köpt ett bord på en auktion i Hamburg och undrar om någon möjligtvis känner igen signaturen?
Bordet är ca 45 cm högt och bordsskivan ca 100x100.
Pelarfoten är svartlackad, men jag är inte säker på att det är original. Sargen är av jakaranda och skivan möjligtvis av etsad plåt och tenn.
Vore kul att få reda på mer om upphovsmannen.
Mvh Anette
Jag har köpt ett bord på en auktion i Hamburg och undrar om någon möjligtvis känner igen signaturen?
Bordet är ca 45 cm högt och bordsskivan ca 100x100.
Pelarfoten är svartlackad, men jag är inte säker på att det är original. Sargen är av jakaranda och skivan möjligtvis av etsad plåt och tenn.
Vore kul att få reda på mer om upphovsmannen.
Mvh Anette