Hallå,
Jag har frågat förut, inget svar. Men så såg jag mitt skrivbord i en annons för en mässa och skrev till arrangören där att få info, inget svar.
Nu undrar jag om någon i vårt forum kan lämna en ledtråd? Tacksam för alla uppslag... so long...
PS. Tror att bordet är danskt och inköpt på NK.
Jag har frågat förut, inget svar. Men så såg jag mitt skrivbord i en annons för en mässa och skrev till arrangören där att få info, inget svar.
Nu undrar jag om någon i vårt forum kan lämna en ledtråd? Tacksam för alla uppslag... so long...
PS. Tror att bordet är danskt och inköpt på NK.


Comment