Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Pinnstol? - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pinnstol?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Pinnstol?

Hej, jag har tre såna här pinnstolar och skulle vilja ha en fjärde, jag har ingen aning om vad det är (om det är något). Dom påminner om Lilla Åland men det är bara sju pinnar i ryggen och sitsen går upp lite längst fram mellan benenClick image for larger version

Name:	_MG_0012.jpg
Views:	1
Size:	93,9 KB
ID:	644443

I Antikvärlden nr 1/2013 finns tre likadana stolar fotograferade, det står att det ska vara Florett från Wigells, någon som kan bekräfta eller avfärda detta?

Comment

Hejsan,vet tyvärr inte vad din pinnstol är av för fabrikat men om jag har fattat rätt så har både Florett stolen o soffan en sits av nerböjd faner.
      Köp och sälj konst och design på Bukowskis. Hos oss hittar du allt inom inredning och design, möbler, konst, smycken & klockor. Onlineauktioner. Liveauk...

Comment

Jag har skickat mail till Wigells, men de vill inte svara...
        De har ju några stolar med liknande sits men oftast ser benen väldigt annorlunda ut.

Comment

Ursprungligen postat av meijs Visa inlägg
          Jag har skickat mail till Wigells, men de vill inte svara...
          De har ju några stolar med liknande sits men oftast ser benen väldigt annorlunda ut.
          Kanske är det bättre om du ringer de. Det finns många det svara inte på e-post

Comment

Jag har hittat de samma nu. Foton finns hos ifolor.se

Comment

Ursprungligen postat av mardre Visa inlägg
              Jag har hittat de samma nu. Foton finns hos ifolor.se
              Var då? Det är ju ett företag där man kan beställa fotokalendrar?

Comment

Working...
              X