Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gissa designern...............

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• gissa designern...............

att det är grythyttan vet väl alla, men vem har designat just den här modellen..........
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Var det inte den som gjordes i samarbete med Gunnebo

Comment

Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
      Var det inte den som gjordes i samarbete med Gunnebo
      nu fick du mig att bli lite osäker egelsson, det var inte det jag tänkte på.....den produktionen hadde väl inte dessa armstöd i hårdplast och hela sitsen är flyttbar i 2 lägen
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Jag e inte heller säker på nåt vis harley..har bara ett minne av att ha läst om dem nånstans..heter de P 40 eller nåt liknande

Comment

Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
          Jag e inte heller säker på nåt vis harley..har bara ett minne av att ha läst om dem nånstans..heter de P 40 eller nåt liknande
          jag var helt säker på att dom designats av nisse strinning han gjorde nån serie något år på grythyttan

Comment

Ok..spännande..ja jag vet inte..berätta gärna om du får definitivt besked..

Comment

I boken "Grythyttans stålmöbler" på sidan om just denna P 40 står som designer:
              "Utvecklad av Grythyttans stålmöbler"

Comment

Working...
              X