Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Höglund spegel?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Erik Höglund spegel?

Tror jag gjort ett "loppis-fynd". Hittade denna spegel märkt Erik Höglund "Eriksmålaglas" Eriksmåla. Tyvärr är den ommålad vit men jag ser att den har varit skarpt rosa. Har sökt efter en liknande spegel för att se vad den kan vara värd och hur den ska se ut. Har inte lyckats. Spegeln är 136,5x76,5 cm. Tacksam för tips.../Mona
    ps. bifogar bilder ds.
    Bifogade filer

En liknande såldes på Metropol.se för en tid sedan för 600 men den var i originalfärg och hel. Din har en rejäl skada på hörnet.
    Nej, det är inget loppspel.

Comment

Den ska vara tvåfärgad. Tyvärr är det nog svårt att ta fram originalfärgerna eftersom träytan är ganska rå.
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

Comment

Spegel Erik Höglund

Jag köpte för flera år sedan denna spegel av Erik Höglund eftersom jag blev hopplöst förälskad i den! En spegel som är i bra skick får du betala mellan 1000 - 2000 kr för. De färgkombinationer som jag sett är som min orange/röd samt i turkos/grönt.
        Bifogade filer

Comment

Hallå Flätan. Härlig spegel som jag aldrig skulle ha tittat på om det inte vore för den fina omgivningen. Grattis och so long...

Comment

Working...
          X