Mina föräldrar har en gammal tv från B&U. Den är från 1974 och en av de första tv-apparaterna i Sverige med fjärrkontroll. Tv:n är instängd bakom ett jalusiskåp i jakaranda.
Nu vill de slänga denna, men jag är lite osäker och tycker faktiskt det skulle vara kul att spara den eller åtminstone sälja den. Tror ni det finns något värde i den?
Lite dålig belysning när bilderna togs därav den dåliga kvaliteten.
Nu vill de slänga denna, men jag är lite osäker och tycker faktiskt det skulle vara kul att spara den eller åtminstone sälja den. Tror ni det finns något värde i den?
Lite dålig belysning när bilderna togs därav den dåliga kvaliteten.