Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Serveringsvagn m. inbyggd funktion

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Serveringsvagn m. inbyggd funktion

...d.v.s bestick-gömma! Ek och teak, rotting på andra planet. Trevlig detalj med den sluttande listen utmed den avtagbara brickan. De större hjulen har en förstärkning av hårdplast! Inte ofta man finner småmöbler som denna, mer än trekvart efter öppningsdags på bygdens populäraste loppis!!
    Bifogade filer
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Den gillar jag också.
    Ett FYND.

Comment

riktigt jäkla tuff

Comment

Hoppsan det e till o ha fyndat..jättefina både vagnen o stolen..grattis grattis från mig..o kul o skymta Doris oxå *L* hon ser väldig intresserad ut över ditt fynd..kanske en blivande loppisvovve..det finns ju svamphundar..kan man inte lära dom o nosa upp fynd på loppisar ??*S*

Comment

Tackar tackar. Det är nu inte Doris, utan Sota, slyngelhunden, du ser på bilden. Sota ÄR en svamphund, vad Doris kommer att vara duktig på att finna ska bli intressant att se, just nu är hon en duktig strump-hund. Har funnit ett flertal av "förlorade" strumpor den sista veckan. Mörkret under soffan känner bara en verklig Strump-hund!

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
            Tackar tackar. Det är nu inte Doris, utan Sota, slyngelhunden, du ser på bilden. Sota ÄR en svamphund, vad Doris kommer att vara duktig på att finna ska bli intressant att se, just nu är hon en duktig strump-hund. Har funnit ett flertal av "förlorade" strumpor den sista veckan. Mörkret under soffan känner bara en verklig Strump-hund!
            Ooo så du har två stycken raringar..ja detta med strumpor brukar vara vissa vovvars passion..min första hund en pudel-terrier-korsning hade totalkoll på hela familjens samlade innehav av strumpor..

Comment

Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
              Ooo så du har två stycken raringar..ja detta med strumpor brukar vara vissa vovvars passion..min första hund en pudel-terrier-korsning hade totalkoll på hela familjens samlade innehav av strumpor..
              Yess, två stycken. Vad har du för hundar nu?
              Här är en bild på de bägge!
              Bifogade filer

Comment

Jag ska hålla ögonen öppna när jag bläddrar i tidningar. Finfint fynd i vilket fall som helst!

Fina vovvar också.
                Så är det.

Comment

Yess, två stycken. Vad har du för hundar nu?
                  Här är en bild på de bägge!
                  Sååå mysig han oxå..vi har bara en vi..en konstig korsning..ska ta bild så ska vi se om du kan reda ut vad för raser han innehåller..jag e bara säker på en av dem..

Comment

Mycket snygg vagn!!!
                    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
                    Konfucius

Comment

Ingen märkning? Bör vara dansk.
                      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
                      Konfucius

Comment

Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inlägg
                        Ingen märkning? Bör vara dansk.
                        Nej, ingen märkning, jäkligt snygg på undersidan av brickan oxå. Vi har ju danska satsbord med den här rottingdetaljen, så det kanske du har rätt i, ska bläddra lite i mina möbelböcker

Comment

Sååå mysig han oxå..vi har bara en vi..en konstig korsning..ska ta bild så ska vi se om du kan reda ut vad för raser han innehåller..jag e bara säker på en av dem..
                          Här e min Spike
                          Bifogade filer

Comment

Här e min Spike
                            det var en rolig filur! en go blandning . Han ser lite kortbent ut, kanske lite jakthund, berner sennen, tja, det kan vara mycket men han har en trevlig ansiktsmask!

Comment

det var en rolig filur! en go blandning . Han ser lite kortbent ut, kanske lite jakthund, berner sennen, tja, det kan vara mycket men han har en trevlig ansiktsmask!
                              Det enda vi vet säkert är att han är till hälften Border Collie..men den andra halvan..o hur många delar den är uppdelad i..ja säg det?? men han är väldigt kraftigt byggd över bogen.

Comment

Working...
                              X