Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Supskåp anno 1802.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
    Hallå Jung.

Där fick man så näsan släpar. Ja, frågan har ju varit på tapeten många gånger tidigare och jag envisas med en dåres envishet att handlare i Pensanien som bara är ute efter info inför försäljning är av ondo för oss alla. Nu har tack och lov
    de flesta tacklat av i brist på näring eftersom så få svarar.
    Å andra sidan har du helt rätt, det är proffsen som håller liv i luckan med oftast informativa svar. Du är inget undantag.
    Det är en bra blandning mellan samlare och proffs, för samlare har djupa kunskaper och handlare ofta breda.

Min lilla poäng är att ta och ge. Min erfarenhet säger att de flesta handlarna ger mycket mer av kunskaper än snor från andra...

So long
    Kim
    Ja, det är ju tröttande att se folk som enbart har mammon för ögonen och glömmer sakerna, men jag tycker nog ändå att det är bättre att dem frågar och kan ge sina köpare korrekt information, än att dem hittar på någon amsaga bara för att få sälja som kunden sedan i sin tur sprider vidare till vänner och familj.

Ge och ta är ju naturligtvis bäst! Det kan ju vara svårt att både ge och ta i samma ämne dock, själv brukar jag mest fråga i ämnen jag inte kan så mycket om och mest svara i ämnen där jag känner mig mera hemtam.

Comment

Ursprungligen postat av Jung_Kee Visa inlägg
      Ja, det är ju tröttande att se folk som enbart har mammon för ögonen och glömmer sakerna, men jag tycker nog ändå att det är bättre att dem frågar och kan ge sina köpare korrekt information, än att dem hittar på någon amsaga bara för att få sälja som kunden sedan i sin tur sprider vidare till vänner och familj.

Ge och ta är ju naturligtvis bäst! Det kan ju vara svårt att både ge och ta i samma ämne dock, själv brukar jag mest fråga i ämnen jag inte kan så mycket om och mest svara i ämnen där jag känner mig mera hemtam.
      Hallon, Bra, jag tror vi är ganska överens. So long
      Kim

Comment

Skåpet gick på auktion idag. Priset blev 3000:-.

Comment

Working...
        X