Ursprungligen postat av Peter S
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Zebra av Eugen Trost
Collapse
X
-
Det gick en randig tekanna för 15.200 kronor på Tradera i februari. De har kvar bilden och använder i sin reklam. Själv kan jag komma på massor av bättre ställen att använda de pengarna på. Den randiga tekannan är rätt sen i servisen, från början såldes Zebra med helsvart tekanna. Prisvärd!
Comment
-
Jag tror inte det finns... Eftersom kannan är sen så har nog svart/vitt utkristalliserat sig som den "enda" färgen tills dess.Ursprungligen postat av brodertuck Visa inläggNågon som har bilder på en kanna i annan färg än svart/vit? Skulle vara kul att få se bilder i så fall.
Comment
-
Lite skillnad mellan dessa tu!! personligen gillar jag mer den "nyare" versionen av Zebra tekannan. Men denna var helt klart värd namnet Zebra, blev finare då man såg vad det slutgiltiga budet blev på Tradera =) men som sagt så tror jag nog att man kan få tag på den "nyare" för en betydligt billigare peng än vad den gick för på Tradera.
Comment
-
Får man fråga vad du gav?Ursprungligen postat av johlin Visa inläggnybliven (idag!) stolt ägare till 9 st zebrakoppar i svart, svart AU kanna, sockerskål, gräddsnipa och assietter till!
Comment
-
Också nyfiken
Jag är också nyfiken var man hittar en sådan stor lot av Zebra.
Ursprungligen postat av TonyR Visa inläggFår man fråga vad du gav?
Comment
-
Zebror av olika slag
Hej!
Jag är i köpartagen och vill skaffa mig ett set Zebra koppar. Man jag blir inte riktigt klok på märkningarna. Det verkar vara olika stämplar i botten på dem. Kan någon förklara vilken som är den "äkta" Zebra koppen? Jag har bla sett att det finns ifrån Gefle och sen en som har lite utlanska namn.
Tack på förhand
//Björn
Comment

Comment