Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2 st John Doe

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• 2 st John Doe

lägger ut 2 saker som inte har någon identitet.Den blåa fann min fru på rk.
    olivkärlet(eller vad det nu är) är från min mormor hon har limmat handtaget så hon verkar ha gillat den. på oliven så står det 232 om det inte syns.

Edit: Hänkelvasen Ilkra Edelkeramik, Ransbach-Baumbach, form 232 dekor Kairo

Bifogade filer
    Last edited by Kaptenen; 2011-09-18, 18:33. Anledning: Lagt till information och länk

Är John Doe någon man inte vet namnet på? Typ NN?

Comment

Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
      Är John Doe någon man inte vet namnet på? Typ NN?
      John Doe respektive Jane Doe är namnlösa oidentifierade personer. Används i samband med mord eller andra brott där personen inte själv kan tala om sin identitet.
      Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

Ojdå Peter, du måste ha ett kraftigt hack i din utbildningsprofil.
        Jag är mest förvånad hur detta har kunnat undå dej.
        En googling på john doe ger över fem miljoner träffar så det är väl ett relativt vedertaget begrepp.
        ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

Ursprungligen postat av brodertuck Visa inlägg
          Ojdå Peter, du måste ha ett kraftigt hack i din utbildningsprofil.
          I en annan tråd har ju Peter utnämnt sig till Proffessorämne ...

Ursäkta pallevanten att tråden spårade ut. Vet tyvärr inget om dina alster. Hoppas någon annan kan hjälpa dig. Gillar den olivfärgade.
          Last edited by Samlartrollet; 2008-02-11, 13:16.
          Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

Man kan väl anföra två orsaker till okunnigheten:
            1. Är inte insatt i modern kriminalitet. Läser bara pusseldeckare från första halvan av 1900-talet. Och där ingår inte hårdkokta genren (där jag tror att det skulle kunna återfinnas).
            2. Läser gärna textremsan på TV-program och filmer. Så till den milda grad att jag glömmer bort att lyssna på talet. Har svårt att hänga med i filmer utan text pga sludder, slang och störande sidoljud.

Det här är absolut inget jag skäms för... Det finns säkert några andra kunskaper i den gluggen istället.

Comment

Working...
            X