(Tyvärr råkade jag nyss starta en tråd med felaktig rubrik, men jag lyckades inte ta bort den, så jag försöker på nytt, fast med rätt rubrik
)
Jag hittade denna vackra dam på loppmarknad och sedan dess har jag googlat och googlat, men det enda jag har kommit fram till är att hon verkar vara gjord i Sardinien. Hon är signerad "Cossu", och den signaturen har jag hittat på några enstaka föremål, men inget av dem har varit i form av en dam liknande denna.
Jag är mycket förtjust i henne, inte minst på grund av hennes detaljrika klänning, och jag skulle vara så oerhört tacksam om någon kunde hjälpa mig att få veta mer om henne och hennes historia.
1 000 tack på förhand!

)Jag hittade denna vackra dam på loppmarknad och sedan dess har jag googlat och googlat, men det enda jag har kommit fram till är att hon verkar vara gjord i Sardinien. Hon är signerad "Cossu", och den signaturen har jag hittat på några enstaka föremål, men inget av dem har varit i form av en dam liknande denna.
Jag är mycket förtjust i henne, inte minst på grund av hennes detaljrika klänning, och jag skulle vara så oerhört tacksam om någon kunde hjälpa mig att få veta mer om henne och hennes historia.
1 000 tack på förhand!