Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
var kommer denna skål ifrån någon som vet?
Collapse
X
-
Lite fler närbilder och foton på eventuella stämplar skulle underlätta!Ursprungligen postat av pippi Visa inlägg[ATTACH]32709[/ATTACH]
vore tacksam om någon visste var denna skål kom ifrån och ev om det är nåt värde i den?
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
-
Detta är min personliga synpunkt, jag tycker du ska vänta in fler synpunkter!Ursprungligen postat av pippi Visa inläggTack för svaret! den är jättefin o speciell för mej ändåSyn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Blixten har visst överexponerat här, så jag blir osäker på om det är tassarnas vita färg eller det ljust bruna som är riktigast?
Lockasken är antingen tyskt 1930-tal, kanske något tidigare, eller en intressant svensk pjäs.
Ta nya bilder utomhus, när solen tittar fram!
Comment
-
Jag fotar imorgon och lägger in bild för det är även en gräddvit kant under locket!Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggBlixten har visst överexponerat här, så jag blir osäker på om det är tassarnas vita färg eller det ljust bruna som är riktigast?
Lockasken är antingen tyskt 1930-tal, kanske något tidigare, eller en intressant svensk pjäs.
Ta nya bilder utomhus, när solen tittar fram!
tittade mycket noga under skålen och upptäckte nåt som jag trodde va prickar i glasyren men det kan vara en sign Ls eller Le om det kan va till någon hjälp?
skålen är högblank svart!
Comment
-
Vet inte om detta bild blev så mycket bättre!!Ursprungligen postat av pippi Visa inläggJag fotar imorgon och lägger in bild för det är även en gräddvit kant under locket!
tittade mycket noga under skålen och upptäckte nåt som jag trodde va prickar i glasyren men det kan vara en sign Ls eller Le om det kan va till någon hjälp?
skålen är högblank svart!
Comment
Comment