Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gullaskruf ISI och ISI-kub

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Har fått tag på en isi ljusstake (med ljushållare), men nu undrar jag om glaset tål att man tar bort ljushållarna och har några värmeljus i den, någon som vet? Så kan jag ju använda den året om!

Comment

Jag har gjort så med min. Jag la stenar i botten och satte värmeljus i - mycket snyggt!

Comment

Tack Susiflätan, då gör jag likadant!

Comment

Hittade en grej i dag som jag trodde var ISI, så jag offrade en hel femma på den. Efter att ha läst igenom tråden så är jag ganska säker. Det är en sån där adventsljusstake i klart glas jag funnit, vad jag har förstått så ska det vara en lös ljushållare i, eller? Den saknas i så fall, men jag tror att jag gör som susiflätan och sätter värmeljus i den istället.
          ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

Vi saknar också insatsen, men Kicki packar den med mossa, och ljusen står bra utan insatsen.
            knappast meningslöst.

Comment

Minna Isi

Här en bild på de Isi jag fått ihop
              Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
                Här en bild på de Isi jag fått ihop
                Den lila var fin!

Här kommer mina! Din lilla blå verkar vara samma färg som min
                Bifogade filer
                http://www.porslinsbloggen.se/

Comment

Ja det e nog samma nyans på våra småkubar..gillade din ljusblåa

Comment

isi plunta

en liten isi plunta 12.5 hög 11 bred och 5.5 djup
                    Bifogade filer
                    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Bifogar några Isi. De är väldigt bra som vaser!! det är inte alla vaser som är det. Särskilt de kubformade! Den högsta blå är 28 cm, den reser sig som en skyskarpa bland de andra. hade gärna haft fler av den storleken. I jämförelse kan den pyttelilla kuben i klart ses.
                      Hade för mig att vi hade fler i klarglas och upptäckte till slut att sambon använder dem som stensamlare
                      Bifogade filer
                      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Snygg samling Äjth..den blå färgen är min favorit bland isina

Comment

Min svägerska har kommit på ett bra användningsområde till Isi-vaserna i klarglas. Sätt i ett foto på någon du förslagsvis gillar och fyll på med sand - riktigt snyggt blir det!

Comment

Allt i Hemmet nr 9 september 1959

ISI-KUB
                            Bifogade filer

Comment

Snyggt!

Comment

Ursprungligen postat av tallen Visa inlägg
                                Jag hittade dessa två vaser senaste loppisrundan, kan någon av dem vara ISI??? Jag vet ju inte riktigt hur strukturen ska se ut så därför frågar jag lite försynt...
                                Satt och letade efter andra Lindshammarprodukter och hittade då de här. Kanske är Christer Sjögren på Lindshammar ursprunget till dina vaser.

söffe

Comment

Working...
                                X