Visst finns det någon som vet var denna glasrelief är gjord. Denna är bara som en dekoration men de användes också i lampan på bild. Temat var Adam och Eva tydligen. Detta är då Adam. Är fullt övertygad om att den gjorts på ett svenskt glasbruk. Har lyckats utesluta en hel del bruk men inte hittat rätt än. Finns några som tror att det är av Erik Höglund men det är utrett att det inte är så. Lampan på bilden såldes faktiskt på Bukowskis för en del år sedan som just Höglund. Helt fel alltså. Har för mig den gick för runt 600. Bara priset säger ju en del...
Vänligen återkom med den information ni har.

Vänligen återkom med den information ni har.
Comment