Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
aladåbform av glas.
Collapse
X
-
Har du bild på din som du kan visa här ? Att min är betydligt äldre är säkert, borde vara minst 100 år iallafall. Men hur gammal var frågan ? Svårt att hitta något att jämföra med på nätet.Ursprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggJag har en liknande som är i Sial-glas och kommer från Reijmyre. Tillverkad på 70-talet skulle jag tro. Min använder jag till sockerkaka med utmärkt resultat. Om din är äldre har jag ingen aning om.
Comment
Comment