Jag och mina små saker i glas. Har så svårt när jag hittar något vackert i glas som är tillräckligt litet. När jag såg denna underbara parfymflaska så var det kärlek vid första ögonkastet. Var till o med lite parfym kvar. Har stått riktigt längen. Så lite parfymslagg kvar i den.
Underbar glaskvalitet.11cm hög totalt. Slipad puntel. Fantastiska blommor. Är det porslin som är fastklistarat eller vad är det? Kan det ha någe ålder? Någon som vet något. Annars måste ni erkänna att det är vackert.

Underbar glaskvalitet.11cm hög totalt. Slipad puntel. Fantastiska blommor. Är det porslin som är fastklistarat eller vad är det? Kan det ha någe ålder? Någon som vet något. Annars måste ni erkänna att det är vackert.
Nej, porslin är det inte men ett "megatjockt" lager emalj.
Comment