Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Underbar parfymflaska

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Underbar parfymflaska

    Jag och mina små saker i glas. Har så svårt när jag hittar något vackert i glas som är tillräckligt litet. När jag såg denna underbara parfymflaska så var det kärlek vid första ögonkastet. Var till o med lite parfym kvar. Har stått riktigt längen. Så lite parfymslagg kvar i den.

    Underbar glaskvalitet.11cm hög totalt. Slipad puntel. Fantastiska blommor. Är det porslin som är fastklistarat eller vad är det? Kan det ha någe ålder? Någon som vet något. Annars måste ni erkänna att det är vackert.


    Click image for larger version

Name:	pf1.jpg
Views:	1
Size:	99,2 KB
ID:	641813

    Click image for larger version

Name:	pf2.jpg
Views:	1
Size:	38,3 KB
ID:	641814

  • #2
    Jag medger att den var läcker! Nej, porslin är det inte men ett "megatjockt" lager emalj.

    Comment

    Working...
    X