Det verkar ju som formgivaren hittat god balans i sin skapelse!
Personligen tycker jag inte det är en snygg skapelse, men det är ju bara en sketen Smålännings tyckande.
Hoppas du hittar rätt formgivare. Jag har själv mailat foto med fråga till Holmegaard och snabbt fått korrekt svar. Förslår att du gör detsamma.
Personligen tycker jag inte det är en snygg skapelse, men det är ju bara en sketen Smålännings tyckande.
Hoppas du hittar rätt formgivare. Jag har själv mailat foto med fråga till Holmegaard och snabbt fått korrekt svar. Förslår att du gör detsamma.
tryck på Forside.)
Comment