Känner någon igen denna rara härlighet ?
Jag känner igen formspråket,och tror fortfarande att den är Dansk och av en vad jag tror är gjord av en av de bättre" formgivarna i DK.
Med hopp om att någon kan rätta mig.
Bästa hälsningar.
Jag känner igen formspråket,och tror fortfarande att den är Dansk och av en vad jag tror är gjord av en av de bättre" formgivarna i DK.
Med hopp om att någon kan rätta mig.
Bästa hälsningar.

Comment