OK. Dags att "paddla baklänges". 
Har nu den lilla vasen i handen igen. Tänk vad man kan intala sig själv och minnet/sinnet svika. Tydligen kan jag inte se skillnad på glas och porslin i alla fall.
Nu när jag fått så mycket mothugg och dessutom fått lära mig om "mjukt porslin" så ser jag ju faktiskt att det nog inte är glas.
Puntelmärket då? Ehhhhh...det var visst inte som jag mindes.
Det var en blank fläck. Ooooops!
Kaffekoppen i den andra tråden har jag inte lyckats hitta i gömmorna än så den frågan kvarstår.
Vad har jag lärt mig?
Sådär. Nu ska jag krypa in under en filt och inte visa mig på mycket, mycket länge. *dryper iväg med svansen mellan benen*

Har nu den lilla vasen i handen igen. Tänk vad man kan intala sig själv och minnet/sinnet svika. Tydligen kan jag inte se skillnad på glas och porslin i alla fall.

Nu när jag fått så mycket mothugg och dessutom fått lära mig om "mjukt porslin" så ser jag ju faktiskt att det nog inte är glas.
Puntelmärket då? Ehhhhh...det var visst inte som jag mindes.

Det var en blank fläck. Ooooops!
Kaffekoppen i den andra tråden har jag inte lyckats hitta i gömmorna än så den frågan kvarstår.
Vad har jag lärt mig?
- Det finns något som kallas "mjukt porslin"
- Porslin kan se ut som glas...tydligen
- Minnet kan man inte lita på
- Uttala dig aldrig tvärsäkert
- Beskriv inte föremål du inte har framför dig
- Lyssna på de som bevisligen har mer på fötterna om tekniker
- Man lär av sina misstag när det svider
Sådär. Nu ska jag krypa in under en filt och inte visa mig på mycket, mycket länge. *dryper iväg med svansen mellan benen*

Comment