Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mitt fönster

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av cjf Visa inlägg
    Jag hade till för nån timme sen en stor "golvtaska" (80 cm hög) i vårt stora fönster. Nu har jag en låda glassplitter och en katt i onåd...
    Golvtaska cjf skall stå på golvet
    Hirvi
    SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Ska tänka på det till nästa gång, om det blir nån...

Comment

Ska tänka på det till nästa gång, om det blir nån...
        Var snäll mot misse bara
        Det finns dom som lever på att göra glas
        Hirvi
        SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
          Det finns dom som lever på att göra glas
          Hirvi
          Håller med Dig Tänk på glaskrisen i Småland
          Lasse

Comment

Jodå, det är absolut behjärtansvärt, men hur lär man ett kattkräk att bara slå sönder glas som fortfarande är i produktion?

Comment

Jodå, det är absolut behjärtansvärt, men hur lär man ett kattkräk att bara slå sönder glas som fortfarande är i produktion?
              du får ideligen visa artobjekt av bertil vallien eller ulrika vallien för katten då blir den endera skrämd eller uttråkad av glas
              behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Bara ett problem med det, harley, och det är att jag ju själv skulle utsättas för såna betydligt mer än jag vill...

Comment

Som Forrest Gump säger: Shit happens. Nu har du fått ett nytt byte att jaga. Var den lila?
                  Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Nej, den i ametist lever fortfarande. Den som gick var indigo-blå...

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
                      Som Forrest Gump säger: Shit happens. Nu har du fått ett nytt byte att jaga. Var den lila?
                      eller " life is a box of chocolate you never know what you got"
                      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Working...
                      X