Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mitt fönster
Collapse
X
-
Var snäll mot misse baraUrsprungligen postat av cjf Visa inläggSka tänka på det till nästa gång, om det blir nån...

Det finns dom som lever på att göra glas
HirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
-
Håller med Dig Tänk på glaskrisen i SmålandUrsprungligen postat av Hirvi Visa inläggDet finns dom som lever på att göra glas
Hirvi
Lasse
Comment
-
du får ideligen visa artobjekt av bertil vallien eller ulrika vallien för katten då blir den endera skrämd eller uttråkad av glasUrsprungligen postat av cjf Visa inläggJodå, det är absolut behjärtansvärt, men hur lär man ett kattkräk att bara slå sönder glas som fortfarande är i produktion?
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
eller " life is a box of chocolate you never know what you got"Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggSom Forrest Gump säger: Shit happens. Nu har du fått ett nytt byte att jaga. Var den lila?behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment

Comment