Slängde ut alla tråkiga växter för jul och satte glasföremål i olika färger i fönstret istället. Rött, blått, blågrönt och gult. I UE-krukorna stod det blå hyasinter.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mitt fönster
Collapse
X
-
I fönstret i "glasrummet", dvs det rum som vi har mest glas i, har vi aldrig haft några blommor, men desto mer glas, och när jag var på jobbet idag så hittade frugan kameran, och var ju bara tvungen att fota vårat fönster. Och då är jag ju tvungen att lägga ut dem. Däremot står det blommor PÅ GOLVET.Last edited by Raoul Karlsson; 2009-01-14, 22:28.knappast meningslöst.
Comment
-
Är det en Volvo på gården?Ursprungligen postat av Raoul Karlsson Visa inläggI fönstret i "glasrummet", dvs det rum som vi har mest glas i, har vi aldrig haft några blommor, men desto mer glas, och när jag var på jobbet idag så hittade frugan kameran, och var ju bara tvungen att fota vårat fönster. Och då är jag ju tvungen att lägga ut dem. Däremot står det blommor PÅ GOLVET.
Jättefina bilder, inget att vattna. Helt rätt.
Comment
-
Helt rätt inställning ni har tycker jag..det finaste i fönstret..blommorna kan gott stå på golvet..underbar bildUrsprungligen postat av Raoul Karlsson Visa inläggI fönstret i "glasrummet", dvs det rum som vi har mest glas i, har vi aldrig haft några blommor, men desto mer glas, och när jag var på jobbet idag så hittade frugan kameran, och var ju bara tvungen att fota vårat fönster. Och då är jag ju tvungen att lägga ut dem. Däremot står det blommor PÅ GOLVET.
Comment
-
Härligt fönster...Ursprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggSlängde ut alla tråkiga växter för jul och satte glasföremål i olika färger i fönstret istället. Rött, blått, blågrönt och gult. I UE-krukorna stod det blå hyasinter.
vad e det för blå skål med snäckor i ?
Comment
-
Det finns en sliten etikett på, Åfors. Härlig blå färg.Ursprungligen postat av engelsson Visa inläggHärligt fönster...
vad e det för blå skål med snäckor i ?
Fint fönster Ralle. Röd bil utanför också. Inget att vattna skrev Rubus men nog skulle min röda behöva en hel del vatten. För tillfället har den ett grå/brunt intorkat lerlager på sig
Comment
-
En Arthur Percy P551/16.Ursprungligen postat av Susiflätan Visa inläggDen lila trekantiga vasen var riktigt läcker!
En svart Volvo 855 T5R 1995 års modell. Och lika skitig som trollets röda.Ursprungligen postat av Rubus Arcticus Visa inläggÄr det en Volvo på gården?
knappast meningslöst.
Comment
-
Ursprungligen postat av cjf Visa inläggJag hade till för nån timme sen en stor "golvtaska" (80 cm hög) i vårt stora fönster. Nu har jag en låda glassplitter och en katt i onåd...
vilken mardröm
Comment
Comment