..har gjort en hög vas som mkt påminner om en regnmätare. Vilket år prdocerades dessa?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gullaskruf Blomberg
Collapse
X
-
Så du visste precis vilken jag menade
Lägger ut en bild senare, för den som inte vet vad jag pratar om.
Tack Raoul för ditt svar! Trevligt att veta att du hänger med här även om du valt att inte delta som tidigare. Måste erkänna att jag bland annat saknar dina hundbilder och din humor.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Pga att en viss person här på forumet spyr galla på mina bilder så kommer jag att vara restriktiv med sådana inlägg, tur är att det finns folk som upskattar det i alla fall.Ursprungligen postat av ÄjthSå du visste precis vilken jag menade
Lägger ut en bild senare, för den som inte vet vad jag pratar om.
Tack Raoul för ditt svar! Trevligt att veta att du hänger med här även om du valt att inte delta som tidigare. Måste erkänna att jag bland annat saknar dina hundbilder och din humor.
Mitt svar kvarstår även efter bilden. 1963!
Finns i flera stolrekar och färger dessutom.knappast meningslöst.
Comment
-
För min del är det här utagerat.Ursprungligen postat av Raoul KarlssonPga att en viss person här på forumet spyr galla på mina bilder så kommer jag att vara restriktiv med sådana inlägg, tur är att det finns folk som upskattar det i alla fall.
Mitt svar kvarstår även efter bilden. 1963!
Finns i flera stolrekar och färger dessutom.
Jag lovar att jag inte skall uttrycka några som helst känsloyttringar över dina bilder.
Jag uppmanar dig än en gång att dela med dig av dina bilder och sakkunskap.
Det är ju trots allt till sådant forumet existerar.
Som jag tidigare sagt, det finns mångt fler på forumet som gillar de saker du gillar. Med min smak är det jag som är en outsider här.
Jag saknar också dina bilder med hundtema.
Comment
-
För att citera operachefen i "Bröderna Mozart":
"Let bygones be bygones and shake on it!"
Gossar! Vi behöver er båda!
/Admin/Admin
admin@precisensan.com
Comment
Comment