köpte några sådana här glas signerade LN 1999-2000 dom är 17.3 cm höga och foten är 6.5 cm i diameter och dom är 4.5 cm i diameter i mynningen på cuppan är det någon som vet något om glasen???
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
signerade glas??
Collapse
X
-
kanske? men dom lär ju haft tillgång till ugn der är ju inte bara ditmålat färgen är ju ugnshärdad, funderar på lena engman sea? nån serie inför milleniumskiftetbehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
-
Min tjej på 5 år tycker att det är jättekul. Ni skulle se våra kaffemuggar hemmaUrsprungligen postat av Kaptenen Visa inläggJag tror på att det mycket väl kan vara inför millennieskiftet men av en privatperson. Färger för glas finns att köpa på Panduro-hobby och ugnar har de flesta i sina hem. Kvaliteten blev därefter med färg som flagnar eller är bortsliten.
Comment
-
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
nu hajade jag inte? stjärnor som stjärnor, har aldrig sett något målat glas som jag tycker är bra överhuvudtagetUrsprungligen postat av E.B. Visa inläggExakt vad i de stjärnorna är bra?behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Vad jag menar är att det ser taffligt ut. Men visst finns det glas som är målat som är riktigt bra, med då främst målat med emaljfärg.Ursprungligen postat av harley Visa inläggnu hajade jag inte? stjärnor som stjärnor, har aldrig sett något målat glas som jag tycker är bra överhuvudtaget
Comment
Comment