Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

signerade glas??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• signerade glas??

köpte några sådana här glas signerade LN 1999-2000 dom är 17.3 cm höga och foten är 6.5 cm i diameter och dom är 4.5 cm i diameter i mynningen på cuppan är det någon som vet något om glasen???
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Ser ut som hemmamåleri i mina ögon. Kanske någon som fixat till det lite för en avslutningsfest.

Comment

Håller med E.B.
      Så är det.

Comment

De e nog tillsnofsade för o fira millennieskiftet blev min tanke

Comment

kanske? men dom lär ju haft tillgång till ugn der är ju inte bara ditmålat färgen är ju ugnshärdad, funderar på lena engman sea? nån serie inför milleniumskiftet
          behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Jag tror på att det mycket väl kan vara inför millennieskiftet men av en privatperson. Färger för glas finns att köpa på Panduro-hobby och ugnar har de flesta i sina hem. Kvaliteten blev därefter med färg som flagnar eller är bortsliten.
            Last edited by Kaptenen; 2009-03-13, 11:16.

Comment

Ursprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg
              Jag tror på att det mycket väl kan vara inför millennieskiftet men av en privatperson. Färger för glas finns att köpa på Panduro-hobby och ugnar har de flesta i sina hem. Kvaliteten blev därefter med färg som flagnar eller är bortsliten.
              Min tjej på 5 år tycker att det är jättekul. Ni skulle se våra kaffemuggar hemma

Comment

jo men jag tycker dom är för bra för att vara hemmafixade, jag har haft både ann nilssonglas och uhvglas och tycker att dekormässigt är det ingen större skillnad, men om det är en hemmafixare så är den otroligt duktig bara genom att få signeringen identisk på alla glasen
                Bifogade filer

Comment

Exakt vad i de stjärnorna är bra?

Comment

Ursprungligen postat av E.B. Visa inlägg
                    Exakt vad i de stjärnorna är bra?
                    nu hajade jag inte? stjärnor som stjärnor, har aldrig sett något målat glas som jag tycker är bra överhuvudtaget

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
                      nu hajade jag inte? stjärnor som stjärnor, har aldrig sett något målat glas som jag tycker är bra överhuvudtaget
                      Vad jag menar är att det ser taffligt ut. Men visst finns det glas som är målat som är riktigt bra, med då främst målat med emaljfärg.

Comment

Working...
                      X