Wow !!!
Helt underbart njutsamt.
Urnan är i sig mkt stilig till både färg och form !!
Men kameran o den konstfotografen, som tog bilderna gjorde nog mycket
Fisken du bifogade i fil, helt superlyxig (fick mig att tänka på Maria Montesani i Hollywood) Ni som inte vet vem det är måste legat gömd under en sten sista året
Birger, jag måste nämna dina underbara saker, sist örnen o den betyder ngt spec för mig
För när jag bodde på ön Holmön svävade Havsörnen uppe i skyn, vackert men lite farligt för husdjuren.
De är magnifika varelser, när man ser de störtdyker ner i skogen eller ängen o vips en harpalt mindre, men det är naturens gång.
Helt underbart njutsamt.
Urnan är i sig mkt stilig till både färg och form !!
Men kameran o den konstfotografen, som tog bilderna gjorde nog mycket
Fisken du bifogade i fil, helt superlyxig (fick mig att tänka på Maria Montesani i Hollywood) Ni som inte vet vem det är måste legat gömd under en sten sista året
Birger, jag måste nämna dina underbara saker, sist örnen o den betyder ngt spec för mig
För när jag bodde på ön Holmön svävade Havsörnen uppe i skyn, vackert men lite farligt för husdjuren.
De är magnifika varelser, när man ser de störtdyker ner i skogen eller ängen o vips en harpalt mindre, men det är naturens gång.
.... då hittar jag häftiga effekter!!! 
Jag har suttit och njutit av dina bilder, tittat på detaljerna, hur fint det grå fyller ut i huvudet, vingarna osv.
men jag drar till med M-510 Tupp.
Comment