Jättefina bilder som vanligt.
Jag undrar vilken sorts björnar har FM Ronneby gjort? Är det mest sittande björnar som den Birger visat eller finns det några som står på alla fyra också?
Jag önskar att jag hade en Ronneby katalog så jag kunde se själv men det verkar vara ännu svårare att hitta såna (som inte är tokdyra) än vad det är att hitta själva konstglaset.

Jag undrar vilken sorts björnar har FM Ronneby gjort? Är det mest sittande björnar som den Birger visat eller finns det några som står på alla fyra också?
Jag önskar att jag hade en Ronneby katalog så jag kunde se själv men det verkar vara ännu svårare att hitta såna (som inte är tokdyra) än vad det är att hitta själva konstglaset.
Det vill säga om personen är omedveten om neodymium, dvs. att det skiftar färg i olika belysning.
Jag tror det ligger mycket i vad du skriver. Väldigt mycket av det som säljs på internationella marknader är signerat, jämfört vår egen marknad och med tanke på att det mesta av produktionen gick på export så lutar det nog en del åt att det mesta av dessa föremål signerades. 
Så kan det gå när man har mycket annat att tänka på! 
Comment