Föreningen Ekorrens samlarmässa gick av stapeln i lördags i Tibro. Ett i förhållande till ortens storlek stort antal människor hade mött upp, däribland Ulferik som enligt egen uppgift inte hade hittat något. Detta kanske inte säger så mycket om kvaliten på mässan utan mer belyser det faktum att den som har ett flertal exemplar av allt som människan skapat har svårt att hitta något nytt. För oss som spelar i lägre divisioner fanns åtskilligt att köpa, så mycket att om vi fallit för frestelsen att köpa allt vad vi ville ha därmed skulle ha bidragit till att förvärra den ekonomiska kris som nu råder världen över.
Själv hittade jag en glasfisk? delfin? som jag inte kunde undvika, jag hoppas att någon här på PES kan tala om vid vilket glasbruk den är gjord. Den är ganska stor, 36 cm från nos till stjärt och 26 lodrätt.
Utom delfinen fick en grön elefant och en brun svala från FM följa med hem.
Själv hittade jag en glasfisk? delfin? som jag inte kunde undvika, jag hoppas att någon här på PES kan tala om vid vilket glasbruk den är gjord. Den är ganska stor, 36 cm från nos till stjärt och 26 lodrätt.
Utom delfinen fick en grön elefant och en brun svala från FM följa med hem.
för det är gränna!
Comment