Ja det verkar så!! Ngn påpekade att jag lagt en tråd under fel ämne, så jag lade ut den på nytt under rätt ämne "övriga flaskor". Sedan var de där båda två!! Jag ber så mycket om ursäkt i det fall denna fadäs eventuellt skapat ngt problem!!
Dykar`n
Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!
No problemes. Visst är det fint att Internet finns, annars skulle man sitta där själv och gräva bland skramlande flaskor och klirrande glas. Nu när man vet att det finns fler nördar kan man verkligen låta sitt intresse förvärras !!!!
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Ja det verkar så!! Ngn påpekade att jag lagt en tråd under fel ämne, så jag lade ut den på nytt under rätt ämne "övriga flaskor". Sedan var de där båda två!! Jag ber så mycket om ursäkt i det fall denna fadäs eventuellt skapat ngt problem!!
Dykar`n
Hej igenDykar´n.
Om du missat så är det bland annat Bruce som är Forumets stora fixare. Allt vi krånglar till kan Bruce fixa om man bara säger till.
Nu fick det bli med blixt i mörkret vilket förstör lite av
ton och föroreningar i glasmassan.
Tjaaaa du!! Hur stor tror du den chansen var då?? Det måste vara samma persson som slipat våra flaskor!! Jag jämför gravyren på din flaska men min och slås utav att linjerna och språket är identiska! Så lika att de förmodligen är gjorda samma dag!!
Visst dom hade säkert ritningar/original att gå efter men detta är alltför lika för att vara en slump.
Bifogar närbild!!
Bifogade filer
Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!
Comment