Här kommer Sasol Flaskan från Limmared Opalglas
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Parfymglas och därmed besläktade flaskor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggHär kommer Sasol Flaskan från Limmared OpalglasSyn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggDen där skulle jag nästan vilja ha!
Lasse
Comment
-
Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggEtt glas med inslipad propp. Proppen är inte så mörk och avvikande i verkligheten
Här har du en hel roman kring användandet av innehållet.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggEtt okänt glas FastblåstGud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Här är en av de minsta parfymflaskor jag sett, parfymen hette Illusion och företaget Dralle. 3 cm hög med inslipad propp. Tyvärr är proppen sönder och nederdelen som är en sticka sitter kvar i flaskan.
Det måste varit fippligt att göra dessa, den är lite sned och vind, kolla också blåsorna i proppen.
Comment
-
Ursprungligen postat av Legion Visa inläggHär är en av de minsta parfymflaskor jag sett, parfymen hette Illusion och företaget Dralle. 3 cm hög med inslipad propp. Tyvärr är proppen sönder och nederdelen som är en sticka sitter kvar i flaskan.
Det måste varit fippligt att göra dessa, den är lite sned och vind, kolla också blåsorna i proppen.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggTillverkade Flerohopp flaskor/parfymglas kanske?
Lasse
Comment
Comment