Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inte min vind

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
    Då har du nog kronisk prostatit och kan inte prestera så mycket vid givet tillfälle!
    Oj då, hur gör ni då när ni fyller på?

Comment

Ursprungligen postat av Obeslutsam Visa inlägg
      Oj då, hur gör ni då när ni fyller på?
      Pissar som vanligt, och ordbajsa inte så mycket
      Last edited by Lars H; 2009-07-16, 23:10.
      Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...

Comment

Ursprungligen postat av Lars H Visa inlägg
        Pissar som vanligt, och ordbajsar inte så mycket
        Nu blir jag lite förvirrad Har ni alla en liten "gammal pisseflaska"?.

Comment

Ursprungligen postat av Lars H Visa inlägg
          Pissar som vanligt, och ordbajsar inte så mycket
          Bra talat Lars H.
          Jag håller med Hirvi lite att flaskorna inte borde rengöras, utan att de skulle finnas kvar i det skick de är nu.
          Lasse

Comment

Ursprungligen postat av LasseC Visa inlägg
            Bra talat Lars H.
            Jag håller med Hirvi lite att flaskorna inte borde rengöras, utan att de skulle finnas kvar i det skick de är nu.
            Lasse
            Det håller jag inte alls med om. Vilken glädje sprider de helt osedda på en vind? Nej ner med dem och diska bort smutsen så att livet i glaset kommer fram!

Comment

Du har helt ret, E.B. ud i lyset skal de - og specielt synes jeg den mørkegrønne porterflaske er helt fantastisk

Comment

Ursprungligen postat av E.B. Visa inlägg
                Det håller jag inte alls med om. Vilken glädje sprider de helt osedda på en vind? Nej ner med dem och diska bort smutsen så att livet i glaset kommer fram!
                Det förstod jag väl att Du skulle säga Men min avundsjuka tycker att det får vara orört
                Hälsn Lasse

Comment

Jag har varit i ett snarlikt läge en gång E.B. och det finns inte ord för frustrationen man upplever Men det bör tilläggas att det inte är så pjåkigt att få chansen att botanisera på en orörd vind där sakerna har så hög ålder !
                  Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

Comment

Ursprungligen postat av Björn L Visa inlägg
                    Jag har varit i ett snarlikt läge en gång E.B. och det finns inte ord för frustrationen man upplever Men det bör tilläggas att det inte är så pjåkigt att få chansen att botanisera på en orörd vind där sakerna har så hög ålder !
                    Visst är det frusterande, speciellt när man vet att nuvarande innehavare inte är intresserad av dem. Men som sagt, jag tror och hoppas att även denna vindssaga får ett för mig lyckligt slut.

Comment

Vi håller tummarna för att det skall gå vägen ! Helt klart är att det ultimata är att de hamnar hos någon som uppskattar dem ! En hemsk tanke vore ju att någon i framtiden tycker att lortiga gamla flaskor skall slängas bort Det har hänt och det händer fortfarande tyvärr....
                      Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

Comment

Ja jag hoppas också att Du får ta hand om dem
                        Hälsn LasseC

Comment

Ja, - PÖJ-PÖJ (betyder: held og lykke)!
                          Det finns människor som är så primitiva, att de tror att rikedom är pengar!
                          Min hemsida: www.antikflasker.dk

Comment

Äntligen har bytesobjekt hittats och godkänts. Nu inväntar vi bara försommaren och sedan blir det en ny tur upp på vinden och då får jag fritt plocka ca 15 flaskor. Nu längtar jag till sommaren av fler än en anledning!

Comment

Ohh, vilken känsla att få plocka flaskor på en gammal vind.
                              Grattis

Comment

Ursprungligen postat av Kecke Visa inlägg
                                Ohh, vilken känsla att få plocka flaskor på en gammal vind.
                                Grattis
                                Om du vill ha hjälp med att leta ut de 15 så anmäler jag mig...

Comment

Working...
                                X