Inte utan att man skulle vilja botanisera på denna vind. Inget är tyvärr mitt, kanske något kan bli, men det sitter väldigt hårt inne.......... Ingen flasksamlare, men nostalgifaktor....
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inte min vind
Collapse
X
-
Sådär 10 månader senare fick jag nu beträda vinden och beskåda eländet......jag fick inte en enda liten flisa med mig hem, men jag tror att möjligheten finns kvar, det kändes så.
I varje fall så var det en rätt trevlig upplevelse med nästan uteslutande 1800-tals flaskor. Majoriteten anonyma mineralvattenflaskor, men visst fanns det annat trevligt också bla 8-10 LITER märkta knoppöl, men bara från två bruk ett antal knackade porter halvor, EN hela porter med 5 spridda rökpunkter, pissflaskan, liten apoteksflaska med otroligt tunnt glas samt en trasig större kanske ballonghals med en gosig regalin.
Här kommer lite smutsiga smakprov.
Comment
-
Tror du? tycker den ser stor ut för att vara det.Ursprungligen postat av Hirvi Visa inläggOj vilka häftiga flaskor, riktigt synd att diska sådana,
dom passar in i miljön där dom ligger,
den sista bilden måste vara en gammal pisseflaska.
Hirvi
Comment
-
Då har du nog kronisk prostatit och kan inte prestera så mycket vid givet tillfälleUrsprungligen postat av Obeslutsam Visa inläggTror du? tycker den ser stor ut för att vara det.

!
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment

Comment