Det kan tänkas att den också försvunnit, Staten har en förmåga att tänka på min framtid och skippa allt som jag gillar i spritväg så varför skulle den inte försvunnit.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Punschkaraff.
Collapse
X
-
Sist jag var på Systemet (var ett tag sedan) investerade jag i ett tiotal kataloger, nu finner jag inte en enda så frågan är om inte Staten varit framme och norpat dom också.
Ah jag fann 4st. nu får vi se... I katalog 3/2004 var Grönsteds Blå med, 700ml 292,86kr.
Comment
-
Man får ju ha lite i bokhyllan och då har jag kommit på att just IKEA-katakoger, Josefsson o Systembolaget ser maffigt ut på långt håll, om någon skulle hälsa på så gör det ju ett "bildat" intryck. Kulturens årsbok har en framskjuten plats som upprätthållande av hyllplanen så dom inte faller ner på varandra.
Comment
-
Ursprungligen postat av Hektor Visa inläggMan får ju ha lite i bokhyllan och då har jag kommit på att just IKEA-katakoger, Josefsson o Systembolaget ser maffigt ut på långt håll, om någon skulle hälsa på så gör det ju ett "bildat" intryck. Kulturens årsbok har en framskjuten plats som upprätthållande av hyllplanen så dom inte faller ner på varandra.

Comment
Comment