Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Punschkaraff.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Det kan tänkas att den också försvunnit, Staten har en förmåga att tänka på min framtid och skippa allt som jag gillar i spritväg så varför skulle den inte försvunnit.

Comment

Hektor måste uppdateras och kanske omformateras för att, hjälpligt, passa in i det moderna samhället.
      Gud gjorde några perfekta huvuden,
      resten satte han hår på.

Comment

Sist jag var på Systemet (var ett tag sedan) investerade jag i ett tiotal kataloger, nu finner jag inte en enda så frågan är om inte Staten varit framme och norpat dom också.

Ah jag fann 4st. nu får vi se... I katalog 3/2004 var Grönsteds Blå med, 700ml 292,86kr.

Comment

Man får ju ha lite i bokhyllan och då har jag kommit på att just IKEA-katakoger, Josefsson o Systembolaget ser maffigt ut på långt håll, om någon skulle hälsa på så gör det ju ett "bildat" intryck. Kulturens årsbok har en framskjuten plats som upprätthållande av hyllplanen så dom inte faller ner på varandra.

Comment

Ursprungligen postat av Hektor Visa inlägg
            Man får ju ha lite i bokhyllan och då har jag kommit på att just IKEA-katakoger, Josefsson o Systembolaget ser maffigt ut på långt håll, om någon skulle hälsa på så gör det ju ett "bildat" intryck. Kulturens årsbok har en framskjuten plats som upprätthållande av hyllplanen så dom inte faller ner på varandra.

Comment

Om herrar och damer åker en bit västeut till vårt grannland så kan jag rekomendera "Rompunsch". En trevlig bekantskap.

Blir nu lite osäker om den finns kvar i monopolets sortiment då det är några år sedan jag var i Norge

Comment

Working...
              X