Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytillverkad allmoge!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Det finns väl en massa andra saker att ifrågasätta om man vill vara antikvariskt petig (själv tyckte jag nog att plintgrunden var mest ohistorisk i sammanhanget). Men det var väl inte det som var vitsen här? Fortsätt och bygg av hjärtats lust! Och vi vill se fler soffor på verandorna! (Gungstolar kan man ju bära fram efter humör...)

Comment

Mitt ifrågasättande hade bara med skönhetsideal att göra och jag slogs bara av gångjärnet, hade inget större intresse av att slå ner.
      Som sagt slogs bara av att det såg konstigt ut.

Comment

Ursprungligen postat av 766
        Mitt ifrågasättande hade bara med skönhetsideal att göra och jag slogs bara av gångjärnet, hade inget större intresse av att slå ner.
        Som sagt slogs bara av att det såg konstigt ut.
        Men snälla 766 i all din upphöjdhet, vem har givit dig tolkningsföreträde om vad som ser konstigt ut eller inte? Jag trodde att det var upp till var och en att komma med den typen av bedömningar.
        --I de blindas rike är den enögde kung.--

Comment

Jag är bara en budbärare från gångna tider.
          Inga problem det är inget som säger att Ni skall efterlikna den synen på det konstnärliga. Känn er icke pressade.
          Får bjuda på ett gammalt pressjärn från den tiden då folk viste hur dom ville ha det. Inte så att folk nu inte vet men det är liksom så spridda skurar i "vi kan alla
          lika bra" andan.
          Det är till att streta emot gångna tiders ideal. Är det bara för motstretandests skull eller brist för förståelse.
          Bifogade filer

Comment

L.S. är du ärlig mot dig själv? Tycker inte du att översta gångjärnet ser lite konstigt ut, sälla dig nu till AF och min gemenskap och erkänn så du kommer in i gänget. Här kör jag med en rundhuvad gubbe!!!!!!!!!!!

Comment

"Vi" ha inga företräden... vi är lika duktiga i allt, alla.
              Vi behöver bara läsa i en bok osv. och om man inte kunde innan så efter det kan man. Så är det!!!!!!!!!!!!

Comment

Hoppsan, har det skett vissa åtgärder för att få saker och ting på en mer konstruktiv nivå? Svarar mig själv, ja uppenbarligen. Hur som haver, personen i fråga flyttar in den 1:a december och har då ett s.k. inflyttningskalas. Vad gör du läsare den datumen?
                --I de blindas rike är den enögde kung.--

Comment

1 december. I denna dag som är vet jag inte med mig att jag är uppbokad på något sätt!
                  Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Working...
                  X