Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Röd Aster

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Röd Aster

Jag söker fat till tre kaffekoppar Röd Aster från Gustavsberg.

Jag har ett fat om du är intresserad!

Comment

Ursprungligen postat av Suss Visa inlägg
      Jag har ett fat om du är intresserad!
      bikini kvinnan har hon en piasava kvast eller
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

En piasava kvast behövs nog i dessa tider när många människor har fobi för kroppsbehåring!

Comment

Ursprungligen postat av Suss Visa inlägg
          En piasava kvast behövs nog i dessa tider när många människor har fobi för kroppsbehåring!
          om dom kraftigt behårade gör som hundarna och åker med ändan över golvet blir det soprent
          behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Bekymra er inte,de blir soprent med åldern! Häftiga gipskvinnor förresen!!

Comment

Ursprungligen postat av eje5666 Visa inlägg
              Bekymra er inte,de blir soprent med åldern! Häftiga gipskvinnor förresen!!
              Första meningen var.

Comment

Titta det funkar med efterlysning på PES. Nu fattas två fat.
                Bifogade filer

Comment

Jag har två åt dig Kolmårdstrollet
                  PMa din adress så skickar jag.

Comment

Oh, var roligt att mitt fat hittade sin rätta plats, snyggt och jag är mycket road av snacket om min bikinikvinna ska ni veta! )

Comment

Snart behöver man inte leta längre... Aster Röd och Blå kommer i nyproduktion.

Comment

det har adam också gjort och eva (tror den hette så) har sett en massa auktioner på tradera där dom sålt nygjorda adam och eva under rubriken antikt.... dom borde märka dom med 2nd edition som dom gör i böcker
                        livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Läste någonstans att de nya Aster skulle få en annan märkning.
                          Nu har alla (3) mina koppar fått fat. Tack Liljerik för de två senaste.
                          Bifogade filer

Comment

Working...
                          X