Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny "modersida"!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ny "modersida"!

Precis en sån har fått en ny och uppdaterad hemsida!
    Klicka här och kolla in! Ge gärna feedback!

(notera att "Nya varor" är under uppbyggnad och bilderna bara är exempel)

/Admin
    /Admin
    admin@precisensan.com

Nu har jag tittat på den nya sidan. Har glömt hur den gamla såg ut.
    Jättebra information och i grunden trevlig sida.

Efersom synpunkte efterlyses så kommer nu mina.

1. Rutan "Precis en sån" bör ligga uppe i hörnet, främst högra hörnet. Detta bla för att det inte skall ta så mycket plats från förstasidan.
    2. Första sidan skall man kunna se vid första titten, den är i nuläget för stor.
    3. Rubriker längst upp. Varför? De finns ju i vänsterkolumnen? Om de skall finnas med så bör de börja i vänsterkolumnen.
    4. Rubrikerna i vänsterkolumnen är för stora. Man bör kunna se alla vid första titten.

Hoppas att detta tas på rätt sätt.
    Kecke

Comment

Håller med Kecke, en i grunden trevlig sida! Utan att det handlar om mitt intresse direkt, men det är inte utan att man får vissa vibbar, min åsikt är att hemsidan entusiasmerar. Vad gäller det sista ordet spände jag nog bågen för hårt, vete tusan hur det stavas egentligen, men tanken blir nog begriplig ändå?
      --I de blindas rike är den enögde kung.--

Comment

Instämmer med de föregående talarna! Kecke har tagit upp alla kritiska punkter som jag kan komma på just nu förutom en. Det är lite förvirrande när man klickar på "English" och får upp en nya huvudsida på engelska där dock resten av informationen fortfarande är på svenska. Ta bort de svenska länkarna eller översätt dem.

Roligt att ni kunnat utöka både tider och utrymme, supersnyggt upplägg för övrigt, går det så pass bra för er eller är det intresset som har ökat ännu mera?

Comment

Tack för feedback!
          Sidan är nu uppdaterad enligt flera av era sunpunkter.

/Admin
          /Admin
          admin@precisensan.com

Comment

Working...
          X