Alegni! tack för intressant upplysning! Vad har man upplysningsverk till, om inte för att få ord på det man tänker eller undrar över. Suverän täckning på ordet Internettroll.
Ordet bergtagen här, blev jag nyfiken på och ska googla på det.
Jag är är oxå väldigt glad för att forumet är tillbaka igen!
Jag funderade länge kring de inlägg Admin skrivit kring nyöppnandet och kände först att det var ett fasligt massa förhållande och reglerandemen så räknade jag väl till 100
och kom fram till att PES är ju för många av oss, en daglig mötesplats och en sida för gedigna kunskaper och en faktabank som heter duga,visst vill jag ha ordning och reda där. Jag väljer inte att dagligen besöka ett uppehållsrum där rastlösa människor klottrar på väggarna, skräpar ner och höjer ljudvolymen till ett maximum och där jag ständigt känner mig hotad eller löjliggjord och där ingen lyssnar på mig och jag inte heller kan höra vad någon annan eventuellt har att säga. Nej, jag väljer en städad mötesplats där alla följer reglerna och där man i fikarummet kan mötas för att prata strunt, diskutera nationella el. internationella händelser eller bara Blaja i största allmänhet.
Så jag är nöjd och önskar nu bara att de som skrämts iväg eller känt sig obekväma återvänder. Shit happens! Dags att fortsätta med en nystart. Tack Admin!
Ordet bergtagen här, blev jag nyfiken på och ska googla på det.
Jag är är oxå väldigt glad för att forumet är tillbaka igen!
Jag funderade länge kring de inlägg Admin skrivit kring nyöppnandet och kände först att det var ett fasligt massa förhållande och reglerandemen så räknade jag väl till 100
och kom fram till att PES är ju för många av oss, en daglig mötesplats och en sida för gedigna kunskaper och en faktabank som heter duga,visst vill jag ha ordning och reda där. Jag väljer inte att dagligen besöka ett uppehållsrum där rastlösa människor klottrar på väggarna, skräpar ner och höjer ljudvolymen till ett maximum och där jag ständigt känner mig hotad eller löjliggjord och där ingen lyssnar på mig och jag inte heller kan höra vad någon annan eventuellt har att säga. Nej, jag väljer en städad mötesplats där alla följer reglerna och där man i fikarummet kan mötas för att prata strunt, diskutera nationella el. internationella händelser eller bara Blaja i största allmänhet.Så jag är nöjd och önskar nu bara att de som skrämts iväg eller känt sig obekväma återvänder. Shit happens! Dags att fortsätta med en nystart. Tack Admin!

Comment