Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny ämnesrubrik

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ny ämnesrubrik

"Metaller" har bytt namn till "Mineraler, metaller & smycken" eftersom många av forumets medlemmar är intresserade av och kunniga kring mineraler.
    Trådar om mineraler har flyttats till denna nya ämnesrubrik.

/Admin
    /Admin
    admin@precisensan.com

Jay vad kul! Me likes!

Comment

Bra Bruce

Comment

Jättebra.

Comment

Får påpeka ett järn och stål inte är metaller vilket har satt stora frågetecken i min skalle. Och inte har det klämtat en klocka som väckt någon tanke till liv i en godtagbar rikting.
          Eftersom jag ofta har tagit mig ett järn så är det för mig ett stort problem.
          Vill minnas att Kee har försänkningar inomn samma område och det betyder att en viss förtängning måste ske även där.

Comment

Var det verkligen så lyckat att föra ihop dessa? Det är ju ganska stor skillnad på både bearbetning och tillämpning mellan mineraler och metaller. Smycken är ju lite både och, men där förstår jag att man väljer att lägga dem under metaller.

Kanske ska det heta naturalier, och inrymma allt som fanns att beskåda i ett naturaliekabinett i forna tider (så slipper vi fler kategorier i rubriken, också). Dvs korall, snäckor och musslor, bärnsten, sköldpadd, bergkristall, strutsägg, kokosnöt och seychellnöt. Kanske?

Comment

Working...
            X