Ursprungligen postat av LasseC
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flytten
Collapse
X
-
Av detta kan man dra slutsatsen att något är lite skumt, Bruce och Kecke har de färger som koderna säger att det ska bli, medan Äjth, hose & jag har ljusgrönt och ljusrött/tegelfärgat... Hur det kommer sig vete %&+*, men selektiv färgblindhet verkar uteslutet...
Comment
-
Cjf o Bruce är gröna, seniorerna är röda.
Intressant också detta med att stora delar av den "fasta" texten var på engelska de första 15 minuterna jag var inne. Nu står allt på svenska igen!Last edited by Sladden; 2007-08-04, 17:22.Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Jag lyfter sakta på hatten!Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggForat går snabbt och bra, ett litet hej är nog på sin plats.
HirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
-
När vi gör ljusteringar och programmeringar av programvaran kan det ibland vara nödvändigt att ställa om till orginalspåket. Därför kan forumet under korta stunder vara engelskspråkigt.Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggCjf o Bruce är gröna, seniorerna är röda.
Intressant också detta med att stora delar av den "fasta" texten var på engelska de första 15 minuterna jag var inne. Nu står allt på svenska igen!
/Admin/Admin
admin@precisensan.com
Comment
-
Jag har gjort en liten justering.Ursprungligen postat av cjf Visa inläggJag och Bruce har en liten diskussion, där vi inte riktigt blir kloka på vad forumet gör med de färgkoder som matas in. Hur ser det ut för er, vilken färg har mitt nick till vänster, grönt eller blått?
Hur ser färgen på mitt nick ut nu?
/Admin/Admin
admin@precisensan.com
Comment
-
Du e BlåUrsprungligen postat av Bruce Visa inläggJag har gjort en liten justering.
/AdminTosig i Vaser - [MP Antik & Design]
Comment
-
Hos mig, fortfarande ljust grönt...Ursprungligen postat av Bruce Visa inläggJag har gjort en liten justering.
/Admin
Comment

Comment