Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Reklambanners

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Reklambanners

Från och med idag har vi lagt in reklambanners i höger marginal på forumet. Kom gärna med synpunkter angående detta.

/Admin
    /Admin
    admin@precisensan.com

Det är väl med banners som mycket annat, det blir vad man gör det till. Personligen har jag absolut ingenting emot företeelsen.
    --I de blindas rike är den enögde kung.--

Comment

Jag har inte heller något emot det
      Credo Elvem ipsum etian vivere.

Comment

Banners ok

Saker som rör sig är dock inget vidare.

Comment

Helt okej, men!

Jag tycker de tar för stor del av bredden på sidan, personligen skulle jag se
          att de var hälften så stora.

Som de är på min skärm nu stör de i den här storleken och jag håller med
          Kallin, rörlig reklam är jobbigt att se i ögonvrån när man läser och skriver.

Annars är det helt okej.

Comment

Håller med A.F. de tar mycket plats, och det rör sig irriterande...
            knappast meningslöst.

Comment

Kan bara hålla med: Tradera-bannern är vansinnigt irriterande. Ska be Beere byta den omgående. Ska även be honom se över bredden på de övriga.

/Admin
              /Admin
              admin@precisensan.com

Comment

Håller med övriga talande! Har absolut inget mot reklam så länge den håller sig still... På mig verkar rörlig reklam som ett argument mot företaget/varan och jag försöker alltid maska bort det på skärmen så man slipper bli irriterad. Stillastående reklam är däremot helt OK att ha framme i blickfältet.

Comment

Såja! Nu har jag bytt banner!
                  Jag ser inget som rör sig på den, men ropa till om ni gör det!
                  Webmaster
                  Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

Comment

Ursprungligen postat av Beere
                    Såja! Nu har jag bytt banner!
                    Jag ser inget som rör sig på den, men ropa till om ni gör det!
                    Utmärkt! Går det att få de tre översta lika breda också? Det lilla jag har som kan kallas ett ordningssinne retar sig på den varierande bredden...

Comment

Det bästa vore om alla hade samma storlek som Drängahuset, som det är nu
                      tar reklamen upp 1/3 del av sidan på bredden, vilket är lite väl mycket tycker
                      jag.

Comment

Jag kan fixa till Glasboden och precis en såns banners utan problem. Catwebs banner är lite för liten för att dras upp till den storleken..
                        Webmaster
                        Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

Comment

Vill bara klargöra att de banners som finns på sidan inte generar inkomster(med undantag för Tradera). De är alla del av ett länkutbyte.
                          /Admin
                          admin@precisensan.com

Comment

Working...
                          X