Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trist nyhet, kräver förklaring..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Trist nyhet, kräver förklaring..

Hallå Bruce,
    När jag ska svara på ett inlägg eller göra något annat onödigt möts jag av en välkomnade skylt som säger att jag måste logga in , ett nytt påhitt, eller gäller det bara mig?
    Det tar lång tid i områden med underutvecklat bredband. Vill gärna ha svar, på stubben, och om andra mött denna skylt vill jag gärna veta.
    So long...
    Bifogade filer

Inget problem hos mej.

Comment

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
      Hallå Bruce,
      När jag ska svara på ett inlägg eller göra något annat onödigt möts jag av en välkomnade skylt som säger att jag måste logga in , ett nytt påhitt, eller gäller det bara mig?
      Det tar lång tid i områden med underutvecklat bredband. Vill gärna ha svar, på stubben, och om andra mött denna skylt vill jag gärna veta.
      So long...
      Ohoj Kimmen!
      Jag vet inte om jag fattar vad du menar.
      För att göra ett inlägg eller svara på någon tråd måste man alltid logga in först . Åtminstone så länga jag har varit aktiv på detta forum har det fungerat så.
      För att bara gå in och läsa på forumet utan att kommentera behövs ingen inloggning.

Jag kanske har missuppfattat ditt problem, i så fall får du förlåta min okunnighet.

- - - - - - - - - -
      "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Comment

När du loggar in kryssa i "kom ihåg mig" så slipper du logga in varje gång

Mvh/Bengt

Comment

Tack för hjälpen.

Ursprungligen postat av nobe Visa inlägg
          När du loggar in kryssa i "kom ihåg mig" så slipper du logga in varje gång

Mvh/Bengt
          Hallå grabbar, Kryssa kan jag faktiskt ganska bra. Klart för slag...lä. Det konstiga är att jag aldrig tidigare loggat in så den där sidan blev
          en nyhet. Kanske flera snedseglare som är tacksamma för Nobes goda råd... so long...

Comment

Tack Kecke..

Hallå,
            Jo, nu blev det ordning på loggen. Såg ditt svar kecke först nu. So long...

Comment

Working...
            X