Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur tar jag bort gamla bilder!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• hur tar jag bort gamla bilder!!!

har problem med att ta bort gamla bilder, även att lägga in,de bara står och snurrar..

I vilken tråd är det du vill ta bort dina bilder?

Mvh simco

Comment

Hallå,
      Det undrar jag också. Brukar kopiera texten och starta ett nytt inlägg. Så klistrar jag in texten och skickar. Puts väck är det gamla med bild. Men det finns nog smartare vägar... so long...

Comment

möbler

tråden möbler o speglar

Comment

Är det denna tråd du menar?

Jag är osäker på hur det ligger till med att ta bort bilder i inlägg man postat.
          Jag ska försöka ta reda på det.

Mvh simco

Comment

bilder

funkar inte, den bara försöker ladda upp bilden, men bara snurrar o snurrar i tid o evighet..

Comment

Kan det vara så att bilden är för stor?
              Hoppas att det löst sig.

Comment

Det går inte att ta bort bilder som man postat i en tråd. Detta för att det inte ska bli oförståeligt vad tråden handlar om utan bilderna. Om det finns någon särskild anledning till varför man vill att bilderna skall tas bort eller om man råkat posta fel bilder kan man anmäla inlägget, via varningstriangeln nere i vänstra hörnet, till moderatorerna.

Mvh simco

Comment

Jo visst går det att ta bort bilder från sitt eget inlägg. Markera över attach-fotot så att det blir blått, klicka delete.
                  Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Angående redigering

redigering av inlägg och bifogade filer kan endast göras under 24 timmar efter att inlägget är postat

Comment

Working...
                    X