Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Länk, hur går det till...?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Länk, hur går det till...?

Hallå,
    Till min oerhört uppskruvade tråd Korkskruvar tänkte jag infoga en länk Http://web.me.com/kimvonplaten3, men hur fasen gör man? Tacksam för hjälp eller enkla tips. So long....

Hej Kim!

Jag har lagt in en länk till din fina sida i första inlägge om korkskruvar, vill du jag ska lägga länken någon annan stans också?
    I’m a real mean bitch!

Comment

Hallå Maria,
      Tack för första hjälpen.Trollet i Kolmården har också hjälpt till på annan tråd. Men det jag egentligen är ute efter är den där finstilta texten i slutet av tråden:
      Externa länkar...tror jag det står.
      Blir man nyfiken ska man kunna gå vidare och kanske få en samlad bild av dårskapen.
      So long... gillar jyckar (med en tår i ögat) och tror inte att du är så farlig. Natti natti...
      Last edited by Kim von Platen; 2011-12-12, 00:33.

Comment

Jag ska titta på det imorgon, jag vet inte om man kan lägga in en länk där.

Det har väl inte hänt något med din hund?

Adde som är på bilden vägde modiga 52 kilo i sin glans dagar, han var snäll som ett lamm.

Sov så gott Kim, jag ligger redan i loppelådan.
        Last edited by Maria; 2011-12-12, 00:41.
        I’m a real mean bitch!

Comment

Skickar dej ett PM om hur du gör.
          I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
            Skickar dej ett PM om hur du gör.
            Hej Maria,

Varför enbart i ett PM till Kim? Varför inte lägga in det här i tråden så alla på PES kan ta del av detta!

Comment

Loppislådan menar du väl?

Hallå Maria,
              Tack för PM, det där ska nog ordna till sig. Håller med Alegni om att info kan ha allmänt intresse, det finns nog fler korkade i församlingen (än jag).

Nej, ingen fara på taket. Vi har två taxar, en dvärg och en kanin, men när din älskade Adde gick ut tiden hade vi just förlorat dvärgens pappa, därför la jag det hela på minnet.

Tax så mycket
              Kom

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
              Jag ska titta på det imorgon, jag vet inte om man kan lägga in en länk där.

Det har väl inte hänt något med din hund?

Adde som är på bilden vägde modiga 52 kilo i sin glans dagar, han var snäll som ett lamm.

Sov så gott Kim, jag ligger redan i loppelådan.

Comment

Working...
              X