Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forumet stängs...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Forumet stängs...

...i natt mellan midnatt och 06.00 för tekniskt underhåll, uppdatering och för implementering av den nya designen.

Vi ses till ett nytt och fräscht forum i morgon.

Med hopp om förståelse för de eventuella problem som kan uppstå.
    /Admin
    admin@precisensan.com

Typiskt, när man äntligen har lärt sig. Men det blir nog bra vad det lider. Tack för all tid som ni lägger ner på detta fina forum.

Mvh/Urban

Comment

På grund av oförutsedda problem kunde uppdateringen inte genomföras planenligt i natt. Vi måste därför stänga ner forumet igen i natt.
      /Admin
      admin@precisensan.com

Comment

Så var uppdateringens stora del genomförd.
        Nu återstår massor med småjusteringar innan allt fungerar som det ska. Påpeka gärna om något verkar konstigt eller inte fungerar.

/Admin
        /Admin
        admin@precisensan.com

Comment

Nedan är några saker som kommer att fixas. Tyvärr sitter vår tekniker i en helt annan tidszon så det blir lite dröjsmål.

- Det saknas en hel del översättningar. Nytt översättningspaket ska installeras
          - Designen är inte den slutgiltiga
          - Det finns många nya funktioner som antingen ska aktiveras eller avaktiveras
          - En ny startsida ska aktiveras liksom vänsterkolumnen med info och sökfunktioner
          /Admin
          admin@precisensan.com

Comment

Vid denna snabbtitt innan jag ska gå till jobbet vill jag bara säga:
            Läckert!!!

Comment

Jag brukar ha forumet förstorat till 150 % för att få större bilder och text. När jag gör så nu hamnar bilderna väldigt långt till höger och när jag flyttar dem åt vänster, med skjutlisten under inlägget, så får jag inte fram hela bilden utan kan bara se den delvis.
              Tidigare fanns det en skjutlist i nederkant av forumet som gjorde att detta funkade bra. Nu är det mest jobbigt att försöka få en uppfattning om vad som visas på bild.
              Som antiknörd så måste jag säga att "det var bättre förr"!
              Gud gjorde några perfekta huvuden,
              resten satte han hår på.

Comment

Working...
              X