Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 PES diskuteras... - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PES diskuteras...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• PES diskuteras...

...hos en forumkollega.
    Debatten har tydligen gått hög och någon tråd har redan strukits.
    Den intresserade kan följa debatten här:

/Admin
    /Admin
    admin@precisensan.com

Nu diskuteras det inte längre.

/Admin
    /Admin
    admin@precisensan.com

Comment

Är de rädda?
      Gud gjorde några perfekta huvuden,
      resten satte han hår på.

Comment

Har man inget annat gemensamt så brukar ett "hot" utifrån förena.
        Synd att trådarna togs bort. Tycker det är kul att läsa kommentarerna ibland.
        "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
        Konfucius

Comment

Jag har följt den tråden och tycker att den var väldigt löjlig. Det fanns de som gnällde på den trevliga ton som finns här, de menade på att det var för mycket ryggdunkt och jasägare och gulliplutt.
          Det är ju tack vare de trevliga inläggen och svaren som jag tycker det är trevligt att vara här.

så en stor kram och nyp i (rompan) rumpan på er alla trevliga pes:are för att ni gör detta forum så trevligt.

Helen

Comment

Det virtuella nypet returneras omgående!

Lite lustigt att den länkade tråden ovan hette "Censurdiskussion" eller något liknande och plötsligt bara försvann...
            "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
            Konfucius

Comment

Följde de båda nu släckta trådarna. Orsaken till att jag valt PES är just för att slippa sådant. Föredrar att prata antikt. Men ibland kan det vara kul att prata om väder, vind och kattens allmänna hälsotillstånd. Det ena utesluter inte det andra. Att det i vissa spörsmål utdelas en eller annan snytning kan jag ta men tycker att man skall respektera både frågare och svarare.
              Visst kan man ha olika uppfattning om sakers ålder och kvalite, konstigt vore väl annars. Utan olika uppfattningar blir forumet tämligen dött.
              Hoppas på många och långa diskussioner, gärna med en eller annan snyting, i framtiden. Tycker att när vi någon gång varit elaka mot varandra avslutar det hela med ett nyp i rompan.

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic
                Tycker att när vi någon gång varit elaka mot varandra avslutar det hela med ett nyp i rompan.
                Veckans bästa förslag!!!
                Konfucius

Comment

OK Ulferic, håll i dig nu...här kommer en snyting! Det var tredje tråden i det ämnet som blev raderat. Jag läser ju den sidan också...ofta, och gör något inlägg ibland på porslin...fast då oftast under "falskt" nick.

Comment

Tråden eller trådene var ikke værd at gemme. Jeg skrev også i dem, hedder noget andet, men er genkendelig.
                    Det er vel fint at trådene fjernes - de lever et liv man skriver sammen - hvem gider gå tilbage og læse side efter side om det betimelige i at censurere osv. Så skal man vist have god tid.
                    Jeg er lidt ked af, at nogen af mine seriøse tråde er fjernet. De tager alligevel nogen tid at lave. På den anden side hvem finder en udredning om lysestagen i 1800 tallet - når den når side 2.

Jeg skriver sågar på andre sider også - vi søger vel info hvor info er.

Comment

Ljusstakar och ... av härlig mysig plast.
                      Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av 766
                        Ljusstakar och ... av härlig mysig plast.
                        Plast pjat med dig din
                        Men hvad synes du om den af ben?

Og hvad siger du til denne - blik?
                        Bifogade filer
                        Last edited by hose; 2006-11-16, 20:14.

Comment

Om den säger Vi att blygsamheten förbjuder mig att framkasta, den skulle jag också kunna ha.
                          Inte på grund att den är vacker och välarbetad utan enbart på grund av att den kan vara bra till sockarbitarna som i nuläget ligger och slängs både här och där.

Comment

Ursprungligen postat av 766
                            Om den säger Vi att blygsamheten förbjuder mig att framkasta, den skulle jag också kunna ha.
                            Inte på grund att den är vacker och välarbetad utan enbart på grund av att den kan vara bra till sockarbitarna som i nuläget ligger och slängs både här och där.
                            Tak 766 fra dig er det en hædersbevisning.
                            Auktionen er slut og jeg har endnu ikke fået den.
                            Den skal hjem til denne.
                            Bifogade filer

Comment

Den av ben, jo sådana är inte alltför ovanliga ungefär i klass med denna.
                              Bifogade filer

Comment

Working...
                              X