Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PES diskuteras...
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Jag har följt den tråden och tycker att den var väldigt löjlig. Det fanns de som gnällde på den trevliga ton som finns här, de menade på att det var för mycket ryggdunkt och jasägare och gulliplutt.
Det är ju tack vare de trevliga inläggen och svaren som jag tycker det är trevligt att vara här.
så en stor kram och nyp i (rompan) rumpan på er alla trevliga pes:are för att ni gör detta forum så trevligt.
Helen
Comment
-
Följde de båda nu släckta trådarna. Orsaken till att jag valt PES är just för att slippa sådant. Föredrar att prata antikt. Men ibland kan det vara kul att prata om väder, vind och kattens allmänna hälsotillstånd. Det ena utesluter inte det andra. Att det i vissa spörsmål utdelas en eller annan snytning kan jag ta men tycker att man skall respektera både frågare och svarare.
Visst kan man ha olika uppfattning om sakers ålder och kvalite, konstigt vore väl annars. Utan olika uppfattningar blir forumet tämligen dött.
Hoppas på många och långa diskussioner, gärna med en eller annan snyting, i framtiden. Tycker att när vi någon gång varit elaka mot varandra avslutar det hela med ett nyp i rompan.
Comment
-
Tråden eller trådene var ikke værd at gemme. Jeg skrev også i dem, hedder noget andet, men er genkendelig.
Det er vel fint at trådene fjernes - de lever et liv man skriver sammen - hvem gider gå tilbage og læse side efter side om det betimelige i at censurere osv. Så skal man vist have god tid.
Jeg er lidt ked af, at nogen af mine seriøse tråde er fjernet. De tager alligevel nogen tid at lave. På den anden side hvem finder en udredning om lysestagen i 1800 tallet - når den når side 2.
Jeg skriver sågar på andre sider også - vi søger vel info hvor info er.
Comment
-
Om den säger Vi att blygsamheten förbjuder mig att framkasta, den skulle jag också kunna ha.
Inte på grund att den är vacker och välarbetad utan enbart på grund av att den kan vara bra till sockarbitarna som i nuläget ligger och slängs både här och där.
Comment
-
Tak 766 fra dig er det en hædersbevisning.Ursprungligen postat av 766Om den säger Vi att blygsamheten förbjuder mig att framkasta, den skulle jag också kunna ha.
Inte på grund att den är vacker och välarbetad utan enbart på grund av att den kan vara bra till sockarbitarna som i nuläget ligger och slängs både här och där.
Auktionen er slut og jeg har endnu ikke fået den.
Den skal hjem til denne.
Comment

Comment