Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Namnändring önskas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Namnändring önskas

    Hallå Bruce eller någon som vet,
    Hur ändrar man sitt namn här i Pesanien? Tacksam för snabbt svar. So long...

  • #2
    Men hallå!
    Surmasen är redan upptaget

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Surmasen Visa inlägg
      Men hallå!
      Surmasen är redan upptaget
      ja och att ta najn är too simple! Kim går väl bra, ska du byta namn får du nog skippa So longet oxå!
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

      Comment


      • #4
        Hallå Äjht och tack Snubben, Tack för tipsen. MEN HUR GÖR MAN?
        Anropet Hallå och avskedshälsningen So long... behåller jag gärna, har använt uttrycken i minst 50 år och har svårt att se vad som kan vara stötande i att säga Hallå eller So long.. (so far). Uttrycket är trevligt och positivt, har kanske nautisk anknytning och kan väl översättas med "Hej så länge" eller "Vi hörs.." och "På återseende". Engelska? Vi är ju med i EU. Eller hur, Äjth? So long...nor too far, I hope...

        PS. Jag tar inte illa vid mig och gillar semantik och öppen dialog.
        Last edited by Kim von Platen; 2010-01-11, 16:37.

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
          Hallå Äjht och tack Snubben, Tack för tipsen. MEN HUR GÖR MAN?
          Anropet Hallå och avskedshälsningen So long... behåller jag gärna, har använt uttrycken i minst 50 år och har svårt att se vad som kan vara stötande i att säga Hallå eller So long.. (so far). Uttrycket är trevligt och positivt, har kanske nautisk anknytning och kan väl översättas med "Hej så länge" eller "Vi hörs.." Engelskaa? Vi är ju med i EU. Eller hur, Äjth? So long...
          PS. Jag tar inte illa vid mig och gillar semantik och öppen dialog.
          Du får skicka ett mail till PES admin, längst ner: Kontakta oss PES och fråga!
          Jag tänkte att du ville byta namn för att slippa bli igenkänd och då är det ju vettigt att oxå byta ut en typisk fras, men du kanske har andra skäl att vilja byta namn.
          Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

          Comment


          • #6
            Hallå Äjth, Jag tänkte inte på det, men jag tror inte att man kan sudda ut avskedshälsningen i alla inlägg. Trodde du var kritisk men nu förstår jag. So long for the last time...

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
              Hallå Äjth, Jag tänkte inte på det, men jag tror inte att man kan sudda ut avskedshälsningen i alla inlägg. Trodde du var kritisk men nu förstår jag. So long for the last time...

              Nä, inte kritisk, bara välmenande, men jag är lite kärv utav mig, som en del säger som känner mig.
              Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                Hallå Äjth, Jag tänkte inte på det, men jag tror inte att man kan sudda ut avskedshälsningen i alla inlägg. Trodde du var kritisk men nu förstår jag. So long for the last time...
                Det blir tomt utan Hallo i olika varianter och So long...

                Men jag förstår om du inte vill ha hela ditt namn på Pes. Fast jag tror (och hoppas) att vi som umgåtts med KvP kommer att känna igen dig i din nya skepnad.

                Comment


                • #9
                  Om man vill byta sitt användarnamn måste man vända sig till undertecknad med ett PM eller mejl.
                  Det är OK att byta namn om man har ett gott skäl. Byt gärna till något som är snarlikt eller kan kopplas till det gamla användarnamnet. Tänk efter noga för det ska mycket till att vi ändrar en andra gång.
                  /Admin
                  admin@precisensan.com

                  Comment

                  Working...
                  X