Skulle söka efter uggletråden i taggar och konstaterade att taggen "ugglor" inte finns i "taggmolnet", trots att tråden är taggad med det. La till ytterligare en tagg, "uggla", men inte heller den finns med. Skriver jag däremot på sökraden så kommer alternativen upp. Visserligen är det ju bara de vanligaste taggarna som visas, men det är en hel del taggar som relaterade till trådar med bara ett fåtal svar. Vad beror detta på? Är det fler som saknar taggar?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Taggar
Collapse
X
-
Det var tydligen ingen som var 'taggad' att svara!Ursprungligen postat av brodertuck Visa inläggVisserligen är det ju bara de vanligaste taggarna som visas, men det är en hel del taggar som relaterade till trådar med bara ett fåtal svar.
Jag har inte tänkt så mycket på det. Det är ju dom mest använda taggarna som kommer upp så det har ju inget med hur många svar som finns i en tråd. Någon gång har jag gått in och letat efter en 'tagg', noterat att den inte finns i 'taggmolnet' som du kallade det, och då istället gjort en sökning och då har den kommit upp. Vet inte om det är tänkt att fungera på något annat sätt?
Comment