Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag måste bara fråga….

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Jag måste bara fråga….

….hur de här nya ”funktionerna” fungerar.
    Jag har inte haft möjlighet att vara på PES de senaste 14 dagarna och när jag gjorde en snabbvisit inatt, såg jag, att det har hänt lite nytt. Bl a det nya inslaget med ”vänner” där Ballonggreven och Susiflätan fanns ”hos mig” – och som jag naturligtvis ”klickade OK” för.
    Och så är det nytt med att man kan ha ett eget fotoalbum.

Jag förstår att någonstans finns information om hur detta skall fungera – men erkänner villigt, att jag (ännu) inte tagit mig tid att leta efter den. Det hinner ju komma in många inlägg när man som jag har varit borta ett par veckor. Så det är mest av lättja som jag frågar så här.
    Läste något inlägg från Bruce (tror jag det var) om att den här ”Friend-funktionen” är så, att där kan man skriva några rader riktade till en särskild medlem men att alla medlemmar kan läsa. Har jag uppfattat det rätt?
    Och albumet…kan man lägga in lite bilder om lite allt möjligt man har företagit sig? Och som kanske inte riktigt passar in under någon given rubrik – men som man kanske vill dela med sig av? Såg att du Greven har varit på vinresa.

Det är en mycket varm, vacker försommardag och jag ska strax se till att ta mig utomhus för att njuta av dagen. Ska ta mig lite mer tid ikväll att läsa alla de senaste inläggen. Till dess önskar jag er alla en fin söndag.

Det är helt riktigt att det tillkommit en hel del nya funktioner med uppdateringen vi gjorde helt nyligen.
    Vi håller själva på som bäst med att bekanta oss med finesserna och lovar återkomma med presentationer av de viktigaste inom kort.
    Är man nyfiken och bevandrad i engelska kan man läsa i "FAQ" som finns i navigeringsmenyn ovan. Vi jobbar med en svensk översättning så delar finns på svenska redan idag.

För övrigt stämmer det att det man skriver i "Gästbok" kan läsas av alla medlemmar.

Albumen använder du efter eget behag och fylla med bilder av samlingar, gulliga katter eller något annat. Du kan ha dem öppna för alla, bara dina vänner och kontakter eller enbart för dig själv.
    /Admin
    admin@precisensan.com

Comment

Working...
    X