...vars Let´s dance-klänning nu ska säljas på auktion.Vad tycker du om att din och de andras Let´s Dance klänningar säljs och att pengarna går till hjärtforskningen?- Jättebra idé. Det är så suveränt bra att man kommer på en sådan idé för att kunna hjälp andra. Skulle du kunna tänka dig någon av klänningarna? - Ja, det skulle jag nog kanske kunna tänka mig. Men jag tror nog inte att dessa vackra klänningar skulle fungera på en vanlig fest. Vilken av dina dansklänningar tycke du var den vackraste? - Oj, ja det är olika, en klänning som jag tyckte var rolig att dansa i var nog den jag hade i Cha cha cha, även Rumba- och Paso Doble-klänningarna var fina. En annan snygg klänning var nog den svarta som jag hade i Tangon. Tyget i den klänningen var så vackert. Fick ni själva välja vilka klänningar som ni skulle ha på er? - Det görs nya klänningar från vecka till vecka. När designern gör en klänning, så måste dom tänka på vilken sorts musik, koreografi och vilken färg som passar karaktären. Här måste fantasin finnas. Men visst fick man ha egna åsikter om hur man ville att klänningarna skulle se ut.
More...
More...