Kecke, både benoknota och jag har funderat på din burk.....vi tror att den är tidig med tanke på arbetet som lagts ner på den....törs inte säga något årtal. Den är fin i alla fall och motivet är romantiskt precis som på våran favorit. Stilen på våran är ju jugend och då är det så klart lättare att gissa årtal. Burken är riktigt sliten men vad gör det....
Är det någon som har någon idé om vad den har innehållit? Och symbolen på bild 3, vad är det?
Är det någon som har någon idé om vad den har innehållit? Och symbolen på bild 3, vad är det?
Comment